sobota, 2 lutego 2013

Przybij kolca!

Z tego co pamiętam to jeszcze nie mówiłam o jednej mojej wielkiej miłości :D A są to kaktusy. Trochę przypominają mnie. Nie drążmy lepiej tego tematu :D Mam na razie tylko 2 jednak, gdy tylko znajdę miejsce na kolejne to od razu je uzupełnię :) Co w nich lubię? Kolce lub jak to woli ciernie :D! Nie mam pojęcia czemu. Kilka razy dostałam przez nieuwagę wbitego malucha. Bolało.





Wracając do handmade'owych tematów. Kiedyś pokazywałam wam kilka moich bransoletek, które chętnie bym wtedy wam sprzedała :D Nikt nie był chętny więc noszę je na swoich nadgarstkach. :D
Możecie zacząć zazdrościć. :P Są teraz moimi ulubionymi.


Dziś zasypię was zdjęciami. Jest to nie podobne do mnie, ale człowiek się zmienia :)
Patrzcie jak mój maluszek śpi *.*


A na koniec piosenka. Uwielbiam jej głos.




16 komentarzy:

  1. też mam kaktusy! :) ZAPRASZAM! Trochę męskiej mody. http://hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. a przy mnie niestety kaktusy nie mają prawa bytu haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam 4 i mam ich dość :) stoją tak jak u ciebie na parapecie i raz mi spadł z parapetu na dłoń to wyglądała jak jeż i potem przez 3 miesiące nosiłam w sobie resztki kolcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nieraz mi spadł :D ale czego się nie wybacza z miłości?

      Usuń
  4. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również uwielbiam kaktusy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za kaktusami, zawsze przypadkiem na nie wpadam ;d
    i urocza psinka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie ja byłam jak sprzedawałaś te bransoletki?:) świetne! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie kaktusy ! :)

    serdecznie zapraszam na konkurs gdzie do wygrania dowolne buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju, uwielbiam kaktusy pod każdą postacią haha, roślinki, soku :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczna psinka :)
    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bardzo lubię kaktusy, miałam chyba z 5 różnych.

    OdpowiedzUsuń
  12. lubie kaktusy :)

    zapraszam! :)

    http://www.dreamloveshop.com/

    http://www.dreamloveshop.com/

    http://www.dreamloveshop.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieska masz cudownego!! W ogóle uwielbiam psy, a w szczególności pewną jamniczkę, co widać na moim blogu;) Co do kaktusów, rośliny uwielbiam, mam ich sporo u siebie, ale kaktusa ani jednego, a przecież piękne są! Serdecznie pozdrawiam:)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj:) Zapraszam Ciebie na mojego bloga poświęconego mojej pasji czyli o kaktusach i sukulentach. Na pewno znajdziesz wszelkie informacje o ich hodowli. Pozdrawiam

    http://kaktusyisukulenty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Uwagi na temat prowadzenia bloga są dla mnie bardzo cenne. :)