środa, 29 maja 2013

Pieskowa Skała

W zeszłą sobotę mając dość szarych bloków, które spotykam codziennie, pojechałam na wycieczkę. Spod domu wyjechaliśmy nie mając żadnego celu. Czekając na zmianę świateł dostałam oświecenia. Pieskowa Skała! Dawno tam nie byliśmy, więc każdy ochoczo się zgodził. 
Zapraszam was do obejrzenia zdjęć (wybranych, nie chciałam was przemęczać).

Jedno z moich ulubionych typów zdjęć.




Spodobały mi się. Wyjątkowo. Z reguły nie lubię takiego stylu.

Nie mogło się obyć bez spaceru po Parku.


Zaatakowały moją chusteczkę, która spadła mi na ziemię na co najwyżej 2 sekundy.
 
Oto samo centrum zainteresowania.

8 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do tagu :)
    http://xkobietyx.blogspot.com/2013/05/powrot-tag-versatile-blogger-award.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i piękne miejsce :) Aż się zachciało pojechac na jakąś wycieczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pieknie! Przesliczne miejsce na spacery! Te zywoploty!

    Pozdrawiam serdecznie!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten ogród!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. A Ty już wiesz, że lubię to miejsce. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ogród, lubię takie 'wycinanki' :D
    Miejsce zachęcające do odwiedzenia;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Uwagi na temat prowadzenia bloga są dla mnie bardzo cenne. :)