piątek, 31 maja 2013

Tag

Zostałam otagowana przez Angelina 

The Versatile Blogger Award

Pytania, które dostałam: 

1. Co nakłoniło Cię do założenia bloga?
Pasja, chęć dzielenia się nią z innymi. Także nadmierna ilość wolnego czasu, którego już nie mam tak wiele :D

2. O czym najchętniej czytasz na blogach?
Ojej, prawie wszystkiego :D Kulinarne, kosmetyczne, modowe i osobiste. 

3. Bez czego nie ruszysz się z domu?
Bez tuszu do rzęs. Jeśli jednak wyjdę z domu bez niego to znaczy, że mam na prawdę kiepski dzień. 

4. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk, który możesz polecić każdemu?
W każdym kosmetyku jest chociaż jedna mała wada jak dla mnie do tej pory :D  Jednak jestem zadowolona z tuszu Eveline Volume Celebrities. Tania, a bardzo dobrze się spisuje.

5. Jaki tytuł nosi Twoje ulubiona książka lub film?
Jednej ulubionej nie mam. Mam kilka. Jodi Picoult "Bez mojej zgody" i "Tam gdzie ty", Waris Dirie "Listy do matki" oraz Helene Hegemann "Przetrąceni". Do tych powracam najczęściej.

6. Na co masz teraz ochotę? :)
Na lody :)

7. Jakie jest Twoim zdaniem najsłodsze zwierze na ziemi?
Najsłodszy jest mój psiak - Fifi. :)

8. Jakie imię Twoim zdaniem jest najładniejsze dla dziewczynki?
Hmm... Julia albo Joanna.

9. Jakie miejsce na ziemi chciałabyś zwiedzić najbardziej?
Całą Francję.

10. Jakiej sukienki nie założyłabyś na wesele znajomych?
Jeśli wesele to nie czerwonej ani białej. W jakiś delikatnych kolorach. Podobno w ten sposób nie zabiera się "show" pannie młodej :)

11. Jakie jest Twoje ulubione danie? :)
Spaghetti, ogólnie jestem makaroniarą. :)



2 komentarze:

Dziękuje za wszystkie komentarze. Uwagi na temat prowadzenia bloga są dla mnie bardzo cenne. :)